27 Kasım 2013 Çarşamba

Pou 1.4.1 Sınırsız Para Hilesi | APK İndir

Yazar Tarih 27 Kasım 2013 Çarşamba

Bildiğimiz üzere Pou Google Play Store'nin en popüler oyunlarından birisi.

Oyunda bize verilen Bebek Pou'yu besliyoruz oynatıyoruz ve bir yetişkin yapıyoruz. Normalde Pouya Bit diyenler var , B*k diyenler var. Ben direk Pou diyorum. 

Pou içinde birsürü minik oyun var. Birazdan birkaç resim koycam. Pou oyununda minik oyunları oynayıp para kazanıp yeni kostümler , takım elbiseler giydiriyorsunuz. Üstelik seviye sistemi var. 

Pounuz açıkınca yemek yedirip karnını doyuruyorsunuz. Kirlenince temizliyorsunuz. V.s birsürü özellik mevcut.

Hile Özellikleri :

  • Sınırsız Para Hilesi
  • Oyun içinde ücretli alınabilen Adult Potion bu hile ile ücretsiz.
Oyun içi görüntüler ; 




İndirmek için BURAYA tıklayınız.

30 yorum:

  1. kardeş direk bunu indirsek oyundamı iniyor yoksa oyunu ilk indirelimmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Bak dosyayı burdan indir. Daha sonra telefonunun herhangi bir yerine at ama attığın yeri unutma. Daha sonra Pou varsa sil ve attığın yerden apk dosyasını kur.

      Sil
  2. Admin Bey indirdim de nasıl kurulum yapabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yukaridaki arkadaşımızın yorumuna yanıt olarak anlattım. Ordan bakarak yapabilirsiniz.

      Sil
  3. Ama indirince pou siliniyor nasıl yapalım sonra tekrar mı indirelim :-)

    YanıtlaSil
  4. Aynen pou siliniyor

    YanıtlaSil
  5. Pou siliniyor derken ne demek istediğinizi anlamadım. Fakat hileyi kurmak istiyorsanız önceki Pou yu telefondan silmeniz ve apk dosyasını kurmanız gerekmektedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pou mu o levele getirene kadar ne çektim ben nasıl silim şimdi

      Sil
  6. Ben indirdim açılıyo ama yanlışlıkla sildim yeniden yüklüyorum

    YanıtlaSil
  7. çocuklar için bir deneyelim bakalım. thx.

    YanıtlaSil
  8. Bn 112. Leveldeyim silersem en başından oynamak zorunda kalmiycak miyim?

    YanıtlaSil
  9. Bu pou nun eski sürümü

    YanıtlaSil
  10. Ben de indirdim ama kelebek kostümü yok ve para azalıyor bunu nasıl düzelir?

    YanıtlaSil
  11. İnditiyorum ama mobogiene diye bi market yukluyo yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. BURAYA tıkladıktan sonra karşınıza Uzun yeşil buton da DOWNLOAD (15,54MB) yazısı geliyor. Ona tıklayın hileyi indirir. Başka yere tıklarsanız başka uygulamalar indirebilir.

      Sil
  12. Evet bu eski sürüm. Acaba play storedan guncellesek nolur? Gerci guncelleniyo mu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  13. Yeni surumleri nerden gorcezz :) ;) :) ;)simdiden tskrlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Anasayfadan Arama Kutusuna Pou yazarsanız sitemizde ekli olan sürümleri görebilirsiniz.

      Sil
  14. Para azalıyo nasıl sürer bide adult poiton hala 99kr resimde parayı 99999999 gösteriyo ama yükleyince 129537854 TL ile başlıyor araba sürme oyununda yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Gösterdiği parayı vermeyebilir. Araba sürme oyunu konusunda ise pounun güncel bir versiyonunda bulabilirsin.

      Sil
  15. Buraya diyen yere girince diyoki sayfada fazla sunu mevcut dio o naıl geçer admin

    YanıtlaSil
  16. Pardon ben bunu indirdim esku sürümü yukarida bilgilendirme yapmissiniz ama ben indirdigimde dosy acilamiyor diyor bana linkini atabilirmisin yeni surumunu bulamdimda lutfen cabucak atin. Haliyle geri donusum kutusu yok geri getiremiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle yeni sürüm : http://androidhiledunyasi.blogspot.com.tr/2014/02/pou-v1423-mod-snrsz-para-hilesi-apk.html

    Nereden indiriliyor kısmına gelince Resimlerin hemen altında kırmızı renkte BURAYA var ona tıklayınız.

    YanıtlaSil
  18. para azalıyo neden

    YanıtlaSil
  19. oldu çok saolun

    YanıtlaSil
  20. bişey sorcam eer bilgisayar çöker felan bişey olursa ben napçam

    YanıtlaSil