7 Aralık 2013 Cumartesi

Traffic Racer v1.6.5 Para Hileli | APK İndir

Yazar Tarih 7 Aralık 2013 Cumartesi

















Android işletim sistemli cihazlarınızla oynayabileceğiniz Traffic Racer oyunu Google Play Store 'nin en iyi araba oyunlarından birisidir.

Muhteşem ses efektleri ve grafikleri ile oyunu çok seveceğinize eminim.

Oyunda 4 harita var ve bu haritalarda sürüş yapcağınız Çift yön , Tek yön , Zamana Karşı ve Serbest sürüş modları mevcut.Çift ve Tek yön modlarında süre yok fakat kaza yaptığınızda oyun bitiyor.

Amacımız arabayla giderken kaza yapmamak ve yüksek puan toplamak. Ne kadar hızlı giderseniz o kadar çok puan veriyor. Zamana karşı modunda ise zaman bitene kadar hızlıca gidip puan toplamak. Zamana karşı modunda çarpıp kaza yapsanızda süre bitene kadar tekrar devam ediyorsunuz.

Tek ve Çift yön modlarında Truck yani Kamyon 1 Ekstra can veriyor. Zaten oyun içinde bu bilgi var..

Hile Özellikleri ;

  • Sınırsız Para

Oyundan Görüntüler ;

Traffic Racer - screenshot

Traffic Racer - screenshot

Traffic Racer - screenshot

İndirmek için BURAYA tıklayınız.

45 yorum:

  1. Süper. Cok cok sagol

    YanıtlaSil
  2. İşe yaradı çok sağol :)))

    YanıtlaSil
  3. nasıl kuruluyo bi yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      Yukarıdaki linkten dosyayı indirdikten sonra USB - Bluetooth yoluyla telefonunuza atınız. Eğer telefon ile indirdiyseniz Download klasöründen Apk dosyasını kurunuz.

      Sil
  4. Sa bn yukledimde ayni isimde farkli dosya var diyor oyunu kakdiripmi yukleyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu kaldırıp yüklediğin doysayı kurucaksın :D

      Sil
    2. Arkadaşımızın dediği doğru. Önceden yüklediğiniz oyunu kaldırıp Apk dosyasını kurmanız yeterli. İyi eğlenceler.

      Sil
  5. çalışıyor korkmadan indirin ve diğerini silin :)) eline sağlık admin

    YanıtlaSil
  6. çalışıyor korkmadan indirin ve diğerini silin :)) eline sağlık admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz değerli yorumunuz için.

      Sil
  7. Yaaa benim telefonumda dosyayi yukle ama uygulama yuklenmedi diyor lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklü olanı kaldırınız. Daha sonra kurmayı deneyiniz. Eğer olmuyor ise Telefonunuzun android versiyonu ile alakalı olabilir.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Merhaba. Armv6 hakkında bir bilgim olmadığı için kesin birşey diyemem. Teşekkürler.

      Sil
  9. telefonum 'xperia p' pc ye bağlayınca bir sürü dosya geliyo hangisine atıcam bilmiyorum nasıl açacağımıda bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Öncelikle telefonunuza Bilgisayarım kısmından giriniz. Sdcard bölümünde herhangi bir yere at . Daha sonra apk yı kur..

      Sil
  10. Admin ellerine saglik bisey soracam hayday ciftlik oyununun para hilesi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır. Eklerim birazdan siteye.

      Sil
    2. Admin ne olarak geciyor hayday in para hilesi sana zahmet bilgilendirirsen sevinirim

      Sil
  11. Ayristirma hatasi cikti yrdmci olurmsn adimin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Telefonunuz oyuna uyumlu olmayabilir. Bu sebepten dolayı bu hatayı vermektedir.

      Sil
  12. Ayrışrırma hatası diyor zemin bi yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Telefonunuz oyuna uyumlu olmayabilir. Bu sebepten dolayı bu hatayı vermektedir.

      Sil
  13. Ben dovnload dosyasını açamıyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      Linke tıkladıktan sonra sizden CAPTCHA kodu isteyebilir. Eğer isterse resimdeki kodları girip download a basarsanız iner. Eğer istemez ise direk indirme tuşu karşınıza gelir.

      Kurulum için inen dosyayı direk olarak telefona atıp kurmanız yeterli.

      Sil
  14. telefona yükleyemiyorum pcye yükledim ancak telefona kopyalayamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bluetooth ile atmayı deneyiniz. Yada telefonunuzun USB Giriş kablosuyla atınız.

      Sil
  15. ben tele indirdim de yükle filan dedim sonra oyuna girdim abi bi değişiklik yok neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yayını yapmadan önce denemiştim. Para sınırsızdı. Paranıza bakın eğer olmamış ise oyunu kaldırıp apk yı tekrar kurun. Teşekkürler.

      Sil
  16. indirdim kurdum para nasıl gelecek acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurduktan sonra paranız sınırsız olacak. Eğer olmadıysa kaldırıp apk dosyasını tekrar kurun.

      Sil
  17. olmuyo admin yardım etsenn ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç kere anlattım. Kendimde denedim. Olmaması gibi bir ihtimal yok. Ben kendi telefonumda ( GT-8190 ) denedim.

      Sil
  18. Admin oyunu silmemiz gereklimi

    YanıtlaSil
  19. Sagol kardesim emegini saygi

    YanıtlaSil
  20. Indirdim kardesim sonra dedigin gibi dosyayi kudum sonra oyunda hicbir fark olmadigini gordum sildim yeniden yazdim nerede yalniw yapdim?

    YanıtlaSil
  21. benim telefonun galaxi young ama açılmıyo

    YanıtlaSil
  22. ah be indirdim ama kendi emeğimle 60 milyar yapmıştım genede saol :D

    YanıtlaSil
  23. ben pc den oynuom çok güzel oluo öle bide saol admin

    YanıtlaSil
  24. ben pc den oynuom çok güzel oluo öle bide saol admin

    YanıtlaSil
  25. Admin Bey Samsung Galaxy s5360 sürümüyle uyumlu bi apk yükleyebilirmisin.(Zahmet olmazsa).

    YanıtlaSil
  26. ben yükleyemiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil